A Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2014. október 30-án bevezette az adóügyek elektronikus intézésére vonatkozó meghatalmazások adását megkönnyítő új szolgáltatását az eBEV portálon.
Az eBEV portál “Képviseletek” menüpontjából elérhető új szolgáltatással a cégbejegyzésre kötelezett gazdasági társaságok törvényes képviselői kezelhetik az adóügyek elektronikus intézésére már jogosultsággal rendelkező állandó meghatalmazottaik ügyintézési jogait. Lehetőség van a webes felületen a meghatalmazás módosítására. Az új meghatalmazás a meghatalmazott jóváhagyásával válik érvényessé. Az ügyfélkapun módosított meghatalmazás esetén nem szükséges az adóhatósághoz a T180 jelű adatlapot benyújtani.
Az új felületet nem kötelező igénybe venni, az kizárólag egy plusz szolgáltatás, amely használata esetén nem szükséges a NAV honlapján található Általános Nyomtatványkitöltő keretprogramot, valamint a T180, vagy T182 jelű nyomtatványt letölteni, elegendő az ügyfélkapus bejelentkezést követően a felületen kért adatokat megadni, a meghatalmazást elektronikusan csatolni, ezt követően a bejelentést véglegesíteni.